U kunt iets schrijven over uw ervaringen met Dano Computerhulp door op onderstaande knop te klikken:

Geef uw beoordeling

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
26 berichten.
John John schreef op 8 oktober 2019 om 15:03:
Tijdens een windows update waarbij de pC na ca. 30% opnieuw ging opstarten ging het mis, de pc stond zo vast als een huis. Dankzij de deskundigheid van Dano is de pc weer helemaal top in orde. Gelijk een update laten uitvoeren met een ssd schijf. De PC is weer super snel en loopt als een zonnetje. Dus bij problemen met de PC Danocomputerhulp bellen.
Lennie de Boer-Dirksen Lennie de Boer-Dirksen uit Delft schreef op 6 september 2019 om 13:43:
Deze week fantastisch geholpen door Dano de Vries.
Onze computer bleef zich afsluiten en weer opstarten. Na een telefonisch consult bij Seniorweb waarbij gezegd werd dat de harde schijf waarschijnlijk kapot was sloeg de paniek wel toe. Maar na grondig zoeken is Dano er in geslaagd de fout te vinden en die op te lossen. De computer doet het weer als een zonnetje.
Dus een aanrader Danocomputerhulp.
mevrouw B. mevrouw B. schreef op 26 juni 2019 om 13:36:
Dano de Vries Bedankt!
Voor opschonen van mijn computer.
Voor je uitleg.
Voor het uitzoeken van de juiste aangepaste telefoon.
Voor een andere muis en toetsenbord.
Voor betrouwbaar maken van mijn computer.
Voor leren om te gaan met betalingssystemen bij een startend bedrijf.
Bouwen van een website.
Teveel om op te noemen. Nogmaals DANK!
Lara Lara schreef op 2 december 2018 om 22:14:
Ik ben zeer tevreden met het resultaat, ik kan weer werken op mijn laptop, waar de studentencomputerservice niks meer mee kon. Ik zag de bui al hangen. Dano heeft er echt verstand van!
Chris van Vliet Chris van Vliet schreef op 22 november 2018 om 19:53:
Desktop Dell van elf maanden oud was vastgelopen. Dano gebeld. Kwam onmiddellijk. Bleek onder de garantie van Dell te vallen. Dano heeft de desktop meegenomen en contact opgenomen met de technische support van Dell en het transport naar en van Dell verzorgd. Na reparatie onder garantie heeft Dano de back-up teruggezet en nog het nodige geïnstalleerd. Vervolgens heeft hij de desktop vandaag weer bij mij thuis gebracht en gecontroleerd of alles werkte. Heel goede eerste ervaring met Dano en ik kan hem van harte aan iedereen aanbevelen. Ook - en niet onbelangrijk - een goede en duidelijke communicatie met hem.
Simone Simone schreef op 28 augustus 2018 om 22:16:
Een berichtje, en Dano geeft altijd een reactie terug. Met veel geduld en deskundigheid is mijn PC gemaakt. Dano zegt wat hij doet en, ook even belangrijk, doet ook wat hij zegt. Over de mogelijke oplossing en dat wat niet meer kan of een minder goede optie is is hij transparant en duidelijk. Ik kan Dano Computerhulp van harte aanbevelen.
Laurens Laurens schreef op 28 mei 2018 om 07:42:
Een studentennachtmerrie: een niet functionerende computer, een week voordat een essay ingeleverd moet worden. Na contact via Whatsapp schoot Dano mij te hulp en wist in precies twee uur tijd een gigantische frustratie weg te nemen! Hij stelde onmiddellijk het probleem vast, wist bestanden van de kapotte schijf te halen en heeft zelf een nieuwe schijf voor mijn PC gehaald. Voortaan ga ik niet meer zelf zitten worstelen. Dano is snel, vriendelijk en efficiënt. Aanrader!
Richard Richard schreef op 21 mei 2018 om 11:48:
Dano, dank voor de snelle spoed-service. Desktop startte niet meer op, harddisk corrupt/gescrasht. Dano heeft vakkundig nieuwe SSD geplaatst, windows geïnstalleerd en oude bestanden weer teruggezet. Dano is geduldig, zeer flexibel, heeft begrip voor de klant (heeft op een zondag zijn vrije tijd opgeofferd zonder extra kosten in rekening brengen) en gaat pas weg als de klant tevreden is. Een aanrader !
Harold Harold schreef op 17 juni 2017 om 13:13:
Mijn laptop was niet meer vooruit te branden en liep regelmatig vast. Dano constateerde fouten op de harde schijf. Na vervanging van de harde schijf en opnieuw installeren van Windows loopt hij weer als een trein! Dano is deskundig, behulpzaam en niet duur. Een aanrader!
Bert v.d.G Bert v.d.G schreef op 21 november 2016 om 08:50:
Een zeer tevreden klant . Dano bedankt voor je snelle en deskundige hulp. Nadat op mijn laptop een aantal cruciale files ontbraken en deze daardoor niet meer goed werkte heeft Dano deze voorzien van een nieuwe schone Windows10 installatie en ook mijn E-mail en een aantal andere programma's geïnstalleerd en alles draaid weer als een zonnetje. Dano neemt echt alle tijd voor je en zeer betaalbaar echt een aanrader. Nogmaals dank!
Erik van den Oord Erik van den Oord schreef op 4 oktober 2016 om 18:59:
Een zeker aan te raden computerreparateur. Ons probleem was een "buck" met blauw scherm. Na eerst "computerstudent aan huis" te hebben laten kijken was het probleem deels opgelost echter misten we nog mailberichten en oude gegevensbestanden. Dano heeft alle verwijderde data weer in zijn originele vorm weten terug te halen, de computer weten te updaten en nieuwe programma's te installeren. Wij zijn uiterst te spreken over de wijze waarop dit alles is geschied. Daarnaast is Dano uiterst vriendelijk, flexibel, meedenkend en vraagt zeker niet de hoofdprijs voor zijn inzet.
Sjiron Sjiron schreef op 27 juni 2016 om 12:30:
Vriendelijk en behulpzaam. Helaas kregen we m'n PC niet meer aan de praat maar zoals de site aangeeft no cure no pay dus als je twijfelt maak gewoon een afspraak.
Rinus Rinus schreef op 5 februari 2016 om 18:44:
Dano, bedankt voor de snelle service. De HDD van de NAS was niet meer bereikbaar. Dano heeft na mijn verzoek snel gehandeld en mijn bestanden overgezet naar een externe HDD. Donderdag gebracht en vandaag vrijdag weer de gegevens beschikbaar. Prima job.
Theo Theo schreef op 2 februari 2016 om 21:17:
Dano, nog heel erg bedankt dat je mijn computer en mij weer op weg geholpen heeft. Grotendeels staat alles weer op zijn plaats b.v. mijn foto's die overal op de computer zwerfden. Mogelijk heb ik je vandaag of morgen nog nodig, en dan weet ik je heel graag weer te vinden. Bedankt Theo
Corrie van der Wouden Corrie van der Wouden schreef op 12 januari 2016 om 15:20:
Even bellen, en daar is hij al! Uitstekende service, echt een vakman. Ben er heel blij mee!
Floor vd B. Floor vd B. schreef op 31 augustus 2015 om 22:26:
Dano, Ik ben zeer blij dat jij mijn pc, na een crash, weer opnieuw hebt geïnstalleerd naar Windows 10. Wij hebben er allebei wat van opgestoken. Bedankt.
Henk Henk schreef op 20 juni 2015 om 17:22:
Even bellen, en daar staat hij al op de stoep. Goede service! Hij heb mijn PC weer opgelapt kon geen E-mails meer krijgen. Hij werkt weer perfect en snel. Bedankt Dano.
Marga Marga schreef op 2 september 2014 om 09:42:
Ben erg tevreden, mijn computer wilde ineens niet opstarten omdat het mijn gebruikersprofiel niet kon laden. Wat ik fijn vind is dat ik snel een afspraak kon maken, de dag erna kon hij al komen. Dano heeft bij mij thuis de computer weer in orde gemaakt. Anders moet je weer met zo'n computer gaan sjouwen. Het duurde wat langer dan verwacht, maar hij is net zolang doorgegaan totdat alles weer werkte naar behoren. Het tarief is ook heel redelijk. Ik zou hem zeker aanraden.
Nico Beek Nico Beek schreef op 16 mei 2014 om 15:29:
Het is niet alleen een bekwame en rustige computermanager, die langs komt om je PC-problemen op te lossen! Het is daarnaast nog een ongelofelijke aardige man die je met raad en daad ter zijde staat. Geen onrust teweeg brengt en uiterst nauwkeurig zijn taken volbrengt, al gedraag je je naast hem als stoorzender, etc. Leuk overigens dat een goede bekende uit het zo (on)bekende badmintonwereldje je zo verblijdt met zijn kennis op computergebied. De computer in en uitgaande postings en de vervuiling, door jaren ontstaan in mijn PC-omgeving, heeft hij werkelijk schitterend opgelost. En...nog tegen een betaalbaar tarief. Dus een AANBEVELING voor iedere lezer dezes!
Luisa Saeta Luisa Saeta schreef op 17 februari 2014 om 17:32:
Om onverklaarbare redenen liep mijn laptop tijdens het automatisch updaten opeens vast. Pagina's wilden niet meer goed laden, scrollen ging niet meer en telkens kreeg ik een blauw scherm. Van alles geprobeerd inclusief het systeem re-setten, alles opnieuw installeren vanaf back-up disk maar zonder resultaat, ik werd er helemaal gek van! Ik had na weken deze ellende de hoop al helemaal opgegeven maar toch me laten overhalen om Dano's computerhulp in te schakelen. Dano heeft geweldig werk geleverd, mijn laptop werkt weer helemaal tip top en de blauwe schermen zijn niet meer teruggekomen. Absolute klasse en dat voor een zeer redelijke prijs! Ik zal Dano zeker opnieuw om hulp vragen als ik weer eens een onoplosbaar PC-probleem heb en kan hem aan iedereen aanbevelen. Nogmaals heel hartelijk dank Dano voor de geweldige service!
John John schreef op 20 oktober 2013 om 22:21:
Dano je maakt niet alleen de mensen blij, je bent op en top goed in je werk. Ik ben blij dat mijn computer weer werkt zoals die hoort te werken, hij is sneller dan voorheen. Ik weet waar ik moet zijn als mijn computer of laptop het raar doet en ik zal jou aanbevelen aan mijn familie en vrienden. Nogmaals heel veel dank.
Winnie de Keizer Winnie de Keizer schreef op 8 september 2013 om 14:05:
Ben erg tevreden over je hulp! Je hebt mijn problemen snel, zorgvuldig en correct opgelost. Als je ooit een kunstwerk zou willen krijg je korting 😉 www.atelierdekeizer.nl
Hugo Hugo schreef op 23 juni 2013 om 09:47:
Dano,
ik ben je site op mijn iPad aan het bekijken en tot nu toe alleen maar positief. Alles wat ik moet kunnen zien kan ik zien. Je site lijkt ook op de iPad gewoon goed te werken. Heel veel succes met je dienst, ik denk overigens dat je je niet alleen tot Delft en omstreken moet beperken!

Comment:
Dank voor je commentaar Hugo. Wat betreft mijn werkgebied kun je "en omstreken" natuurlijk zo ruim opvatten als je wilt dus voorlopig hou ik het even zo...
Frits van Leeuwen Frits van Leeuwen schreef op 20 april 2013 om 22:03:
Dano, dat ziet er professioneel en verzorgd uit.
Fons Fons schreef op 20 september 2012 om 19:04:
Zeer goed werk verricht, nadat mijn p.c. gecrasht was. Een andere harde schijf erin en een andere voeding erin gezet. Alle benodigde bestanden gered, alles weer installeren en mijn p.c. is weer optimaal werkend. bedankt!
Jasper Jasper schreef op 9 september 2012 om 16:26:
Zeer professioneel, behulpzaam en snel. Heeft m'n werk laptop gered nadat hij niet meer wilde opstarten. Was bang dat al mijn bedrijfs gegevens verloren zouden gaan. Uiteindelijk zijn al mijn gegevens weer terug! Nogmaals dank!

Bereikbaarheid Dano Computerhulp

Zeven dagen per week telefonisch bereikbaar tussen 10:00 en 19:00 uur:

015-7370030  of  06-20089682

(ingesproken voicemails worden zo snel mogelijk beantwoord)

Of mail naar: info@danocomputerhulp.nl

Of klik hier voor het contactformulier.

Of stuur een appje:

Bezoek aan huisadres Dano Computerhulp voor afgeven of ophalen computer UITSLUITEND OP AFSPRAAK

Laatste update op